کد خبر : ۳۱,۳۷۷
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود

ارائه تمامی خدمات آب و فاضلاب به مشترکان استان تهران از طریق سامانه122

ارائه تمامی خدمات آب و فاضلاب به مشترکان استان تهران از طریق سامانه122
مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ارائه غیرحضوری تمامی خدمات این شرکت به مشترکان شهری و روستایی از طریق سامانه 122 خبر داد.

حسینعلی اسفندیار در تشریح این خبر گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان در استان تهران، هم‌زمان همه مراحل خدماتی که به‌صورت حضوری به مشترکان ارائه داده می‌شود، تنها با برقراری تماس تلفنی با سامانه 122 امکان‌پذیر خواهد بود.

او گفت: در این فرایند در خواست مشترکان توسط کارشناسان سامانه 122 ثبت و برای رسیدگی و انجام درخواست بلافاصله به‌صورت برخط (آنلاین) به ناحیه یا شهر مرتبط ارجاع داده می‌شود.

اسفندیار افزود: بقیه مراحل کار فقط با تماس تلفنی کارشناس امور مشترکین ناحیه و مشترک مورد نظر انجام می‌شود.

او یادآور شد: مرحله به مرحله انجام کار با ارسال پیامک به مشترک اطلاع داده خواهد شد.

مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت: پس از هماهنگی با مشترک، این امکان فراهم شده است تا همکاران موتورسوار ما با در دست داشتن کارت شناسایی به منزل مشترک مراجعه کرده و کپی مدارک لازم را از مشترک دریافت می‌کنند.

اسفندیار ضمن اشاره به این‌که ماموران آبفا مجاز به دریافت وجوه نقدی از مشترکان نیستند، تاکید کرد: در تمام مراحل انجام غیرحضوری درخواست، هیچ‌گونه پرداخت نقدی به مامور شرکت آبفای استان صورت نخواهد گرفت و تمام پرداخت‌ها از طریق درگاه‌‌های بانکی و به شماره حساب بانکی آبفای استان تهران واریز خواهد شد و گزارش واریز از طریق بانک به این شرکت خواهد رسید.

مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: یکی از چالش‌های ما در این طرح میزان اعتماد شهروندان به ماموران آبفا برای تحویل مدارک است که بخش عمده‌ای از این نگرانی با صدور کارت شناسایی معتبر برای ماموران از سوی دفتر حراست این شرکت برطرف شده است.

او در پایان گفت: ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان تهران علاوه بر سامانه 122 از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران به نشانی https://www.tpww.ir فراهم است.

به گفته اسفندیار امکان ارائه برخی از این خدمات در اپلیکیشن همراه‌آب، سامانه تلفنی 1522 و سامانه‌های پیامکی 10001522 و 200000122 نیز فراهم شده است.

 

 

 

 

 

روابط عمومی
تعداد بازدید : ۲۴۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید