تاریخ به روز رسانی : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
 
جمعه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۰۸:۵۶

بیانیه توافق سطح خدمات شرکت

بیانیه توافق سطح خدمات شرکت در حوزه معاونت درآمد و امور مشترکین

 

- راه‌اندازی سامانه تعرفه‌ها  و مستندات برای اطلاع‌رسانی به مشترکین درباره آخرین تغییرات در بخش تعرفه و هزینه

- نصب بیلبورد در همه نواحی، شهرها و ستاد شرکت‌های زیرمجموعه شامل:

-        تمام شماره حساب‌های درآمدی،

-        آخرین تعرفه‌ها در بخش آب‌بها، فروش انشعاب و  خدمات پس از فروش،

-        نشانی اینترنتی سامانه جامع مشترکین

-        نشانی اینترنتی سامانه تعرفه‌‌ها و مستندات

- تجهیز بیلبوردها به هم افزا  به منظور ذخیره‌سازی مستندات مربوط به تعرفه‌ها و .. توسط مشترک و از طریق  دستگاه تلفن همراه

- تکمیل سامانه تلفنی 1522 با قابلیت اعلام آخرین بدهی آب‌بها به مشترکین و امکان پرداخت تلفنی قبوض آب بها در سطح آبفای استان تهران

-  راه اندازی سامانه پیام کوتاه 10001522 با قابلیت ارسال خودکار قبوض صادره و نیز پرداختی های قبوض آب بها  به مشترک.در این سامانه به محض صدور قبض آب بها ، یک پیام کوتاه به مشترک  ارسال و در صورت پرداخت قبض توسط مشترک مجددا یک پیام کوتاه به  مشترک ارسال می گردد.

- راه‌اندازی پرتال جامع مشترکین با قابلیت ارائه خدمات زیر:

·         مشاهده کلی اطلاعات مندرج در دفتر حساب مشترک (آخرین وضعیت انشعاب- مانده بدهی ها – قبوض صادره- وصولیهای آب – قرارداد های فروش / تصحیح قرارداد آب و فاضلاب- مشاهده دفتر چه اقساط آب و فاضلاب)

·         مشاهده و چاپ قبض المثنی

·         مشاهده و چاپ دفترچه اقساط

·         محاسبه سریع آب بهاء بر اساس اطلاعات مشترک

·         ثبت درخواست فروش انشعاب آب انشعابات خانگی نقدی به صورت تراکنشی از مرحله شروع درخواست تا صدور قرارداد انشعاب  بصورت آنلاین- با امکان پرداخت فیش نقدی به صورت آنلاین

·         پرداخت الکترونیک قبض آب بها  توسط مشترکین و اعمال آن بصورت آنلاین در سیستم امور مشترکین

 

- درج شناسه قبض و پرداخت بر روی قبوض آب بها

- درج شناسه قبض و پرداخت بر روی فیشهای نقدی حق انشعاب و دفترچه اقساط حق انشعاب آب و فاضلاب

برنامه ریزی در خصوص:

- درج شناسه قبض و پرداخت بر روی فیشهای نقدی خدمات پس از فروش

- حذف هرگونه فیش نقدی دارای شماره حساب بانکی به مشترکین

            - اطلاع‌رسانی به مشترکین در خصوص عدم دریافت فیش‌های نقدی دارای شماره       حساب

 

-  برنامه‌ریزی در خصوص ارائه سایر خدمات به مشترکین توسط پرتال جامع مشترکین مطابق با زمان‌بندی ذیر:

·         پرداخت الکترونیک اقساط حق انشعاب آب و فاضلاب  توسط مشترکین و اعمال آن به صورت آن‌لاین در سیستم امور مشترکین از تاریخ 94/5/31

·         ثبت درخواست فروش انشعاب فاضلاب نقد به صورت تراکنشی از مرحله آغاز درخواست تا صدور قرارداد انشعاب بصورت آنلاین از تاریخ 94/5/31

·         صدور قبض تسویه حساب (خارج از ردیف برای مشترکین – مشترک کنتور را بخواند و رقم کنتور را در پرتال وارد کند، سپس قبض مشترک صادر و قابل پرداخت به صورت آن‌لاین باشد.) از تاریخ 94/5/31

·         ثبت درخواست فروش انشعاب آب و فاضلاب تمام کاربری‌ها (نقد و اقساط) به صورت تعاملی از مرحله شروع درخواست تا صدور قرارداد انشعاب و دفترچه اقساط به صورت آن‌لاین از تاریخ 94/7/30

·           ثبت درخواست تمام خدمات پس از فروش (از جمله تصحیح قرارداد و سایر خدمات) و تخصیص کد رهگیری (همان شماره درخواست ثبت شده در سیمافا)  به صورت آن‌لاین از تاریخ 94/7/30

·         ایجاد قابلیت استفاده از پرتال جامع مشترکین در دفاتر پیشخوان دولت از تاریخ 94/9/30

·         برقراری ارتباط میان پرتال مشترکین و سازمان ثبت احوال به منظور کنترل شماره ملی وارد‌شده توسط متقاضی انشعاب آب از تاریخ 94/9/30

 

- راه‌اندازی سامانه USSD به منظور رضایت‌سنجی مشترکین از کارکنان امور مشترکین شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران. مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری #1522*6655* موارد مربوط به نارضایتی خود اعم از نحوه پاسخ‌گویی یا اطلاع‌رسانی تعرفه‌ها را ثبت کنند و دفتر نظارت بر امور مشترکین آبفای استان تهران در کوتاه‌ترین زمان با مشترک تماس می‌گیرد و درخواست را پیگیری می‌کند.

 

- با توجه به اهمیت روزافزون آب و افزایش تقاضا برای این مایه حیاتی و هم‌چنین نیاز به اطلاع‌رسانی مناسب به مصرف‌کنندگان درباره نحوه ارائه خدمات در حوزه آب و فاضلاب، اینفوگرافیک «آنچه مشترک آب و فاضلاب باید بداند» طراحی و پیاده‌سازی شده است. در این طرح ساختار کامل و به‌روز تعرفه‌ها و بروشورهای اطلاع‌رسانی و تلفن امداد به صورت بارکدهای دو بعدی تعریف شده است.

 

- ایجاد ارتباط داده‌­ای بین سرور بخش مشترکین و سرور واحد 122 به منظور پاسخ‌گویی بهتر و دقیق‌تر به مشترکین به صورت تلفنی

 

- انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت مصرف و انرژی و الزامات مبحث 16 مقررات ملی ساختمان به شرح موارد درج‌شده در تفاهم‌نامه

 

- انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری در چارچوب بهبود محیط کسب و کار و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی عمومی به شهروندان و هم‌‌افزایی بیش‌تر طرف‌های تفاهم‌نامه با موضوعات همکاری درج‌شده در تفاهم‌نامه از جمله تلاش برای ایجاد پنجره خدمات شهری در شهرداری تهران، ساده‌سازی فرایندهای دریافت خدمات و مجوزهای شرکت و یک‌پارچه‌سازی آن‌ها با خدمات و مجوزهای شهرداری، ارائه خدمات و مجوزهای شهرداری و شرکت با هدف حداقل‌سازی مراحل، زمان و هزینه و حتی‌المقدور بدون مراجعه حضوری شهروندان و صاحبان کسب و کار به این دو دستگاه